Zo heb ik andere bedrijven eerder geholpen hun klantcontact te verbeteren

Interim Management

Optimaliseren prestaties afdeling Klantinteractie en externe partner

Alliander, mei-okt 2021

Het verder verbeteren van de prestaties van het KCC door uitbreiding WFM, sturen op kwaliteit, investeren in ketensamenwerking, samenvoegen van KCC locaties en vergroten online self service door campagne management.

Vestia, 2019-2020

Het opbouwen van een customer service afdeling met marktconforme service prestaties

Total Energies, 2018-2019

Het professionaliseren van het Service Center door de invoering van contact logging, workforcemanagement en kwaliteitmanagement.

Kamer van Koophandel, 2015-2016

Het vergroten van de klantbeleving (gemeten in tNPS) in combinatie met uitbreiding van het 'virtuele' contact center.

Conduent, 2014

 

Advies & Begeleiding

Onderzoek naar commercialiteit van het Service Center

Allianz Global Assistance, 2021

Optimaliseren recent gestart KCC

Woonplus Schiedam, 2020-2021

Het faciliteren en adviseren bij capaciteitsvraagstukken van de klant contact afdeling.

Onderwijsinspectie, 2019

Het begeleiden van de transitie van een inhouse contact center naar de outsource partner

Webhelp, 2018

Sparringspartner van de Proces Manager Klant

UW Samenwerking, 2015-2016

Het adviseren van de communicatie adviseur over de inzet van outbound management

EO, 2013


 

 

Training & Opleiding

Opzet en uitvoering maatwerk opleiding Project Management.

Koninklijke Auris Groep, 2019-2021

Opzet en uitvoering opleidingsprogramma 'Krachtig Communiceren.

NS, 2009-2010

Mede ontwikkeling en uitvoering van Floormanagement E-learning opleiding

ABN AMRO, 2009

Close up customer hand choose smiley face and blurred sad face icon on wood cube, Service