Zo heb ik andere bedrijven eerder geholpen hun klantcontact te verbeteren
Interim Management
Optimaliseren prestaties afdeling Klantinteractie en externe partner
Alliander, mei-okt 2021
Het verder verbeteren van de prestaties van het KCC door uitbreiding WFM, sturen op kwaliteit, investeren in ketensamenwerking, samenvoegen van KCC locaties en vergroten online self service door campagne management.
Vestia, 2019-2020
Het opbouwen van een customer service afdeling met marktconforme service prestaties
Total Energies, 2018-2019
Het professionaliseren van het Service Center door de invoering van contact logging, workforcemanagement en kwaliteitmanagement.
Kamer van Koophandel, 2015-2016
Het vergroten van de klantbeleving (gemeten in tNPS) in combinatie met uitbreiding van het 'virtuele' contact center.
Conduent, 2014
Advies & Begeleiding
Onderzoek naar commercialiteit van het Service Center
Allianz Global Assistance, 2021
Optimaliseren recent gestart KCC
Woonplus Schiedam, 2020-2021
Het faciliteren en adviseren bij capaciteitsvraagstukken van de klant contact afdeling.
Onderwijsinspectie, 2019
Het begeleiden van de transitie van een inhouse contact center naar de outsource partner
Webhelp, 2018
Sparringspartner van de Proces Manager Klant
UW Samenwerking, 2015-2016
Het adviseren van de communicatie adviseur over de inzet van outbound management
EO, 2013
Training & Opleiding
Opzet en uitvoering maatwerk opleiding Project Management.
Koninklijke Auris Groep, 2019-2021
Opzet en uitvoering opleidingsprogramma 'Krachtig Communiceren.
NS, 2009-2010
Mede ontwikkeling en uitvoering van Floormanagement E-learning opleiding
ABN AMRO, 2009
